Середа, 3 Березня, 2021

Хто з кандидатів в президенти витратив найбільше на виборчу кампанію

Скільки і що задекларували чернівецькі депутати після перемоги на виборах

Кожного року запроваджують деклараційну кампанію, всі особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, мають подати свої декларації про майновий стан за рік....

Що зробив Продан з Чернівцями після повалення мера з посади

Чернівчани оцінюють період керування містом нової команди на чолі зі секретарем Василем Проданом неоднозначно. З одного боку, нарешті розпочали ремонт головних магістралей, з іншого...

Каспрук vs Продан: неприхована боротьба мера з секретарем міської ради

Після усунення з посади обраного прямим голосуванням міського голови Олексія Каспрука, група секретаря міськради Василя Продана стала уже й формальним центром ухвалення рішень у...

Хто претендував на пост депутата у Чернівцях і проводив брудну кампанію

Основні фаворити мажоритарної кампанії 201 округу: вчителька молодших класів Олена Лис, яка йшла під брендом «Слуги народу», Оксана Продан, котра бере на озброєння найбільш...

Усі кандидати, що претендують на пост Президента України подали проміжні фінансові звіти за виборчу кампанію. ЦВК та НАЗК розмістило їх на офіційних сайтах, повідомляє громадський рух ЧЕСНО, інформує сайт yes-chernivtsi.

Першу сходинку рейтингу займає виборчий фонд Петра Порошенка, він складає 415,6 млн. гривень. Всі гроші – це особисті кошти Президента України.

На другому місці Юлія Тимошенко із виборчим фондом 164 млн. гривень. Всі кошти кандидатка одержала від партії “Батьківщина”.

Третім за витратами сходинку посів Олександр Вілкул, виборчий фонд якого складає 116,8 млн. гривень. 111 млн. гривень кандидату перерахували фізичні та 5,5 млн. гривень юридичні особи. Третину внесків фізичних осіб (понад 31 млн. гривень), становлять внески жителів Кривого Рогу

Четверту сходинку посів Анатолій Гриценко. Виборчий фонд якого складає 101,9 млн. гривень. 76,7 млн. гривень становлять внески фізичних осіб, 307 тис. гривень отримані від юридичних осіб, а також 35,9 млн. – кошти партії “Громадянська позиція”. 11 млн. кандидат із невідомих причин повернув донорам.

Лідер соціологічних опитувань – Володимир Зеленський зібрав до свого виборчого фонду 95,4 млн. гривень. Із яких 15,7 млн. гривень – це кошти партії “Слуга народу”, 11,7 млн. гривень – особисті кошти кандидата. Близько 61 млн. гривень кандидат отримав від фізичних осіб та 7,1 млн. гривень від юридичних осіб.

Деякі кандидати відкрили рахунки для своїх виборчих фондів, проте не скористалися ними. Інформацію про порожні рахунки, а отже і нульові витрати, подали Олександр Данилюк, Роман Насіров, Олександр Ващенко та Руслан Ригованов.

Цікаво, що кандидати які знялися свою кандидатуру все одно подали фінансові звіти.  Серед них, Андрій Садовий, якому вдалось зібрати у свій виборчий фонд 37,5 млн. гривень.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Онлайн казино: важливі принципи реєстрації і що входить в ігровий асортимент

Ігрове дозвілля важко уявити без онлайн казино. В онлайн казино геймер може не просто познайомитися з новими виробниками, а й дізнатися новинки....

Обов’язки мера міста: що зобов’язаний робити чернівецький голова?

Якщо ви думаєте про те, щоб балотуватися на посаду мера або працювати в муніципальному уряді, спершу уточніть, як функціонує місцева влада. Не...

Як ЗМІ висвітлюють місцеві вибори 2020 року в Україні та Чернівцях

Українці прийшли на виборчі дільниці 25 жовтня. Поки остаточні результати все ще підтверджуються, але вже зараз можна потенційно говорити про переможців та...

Вердикт Володимиру Зеленському: що зробив Президент для України та Буковини за час очільництва?

Зовнішня політика України під час головування Володимира Зеленського характеризується продовженням інтеграції з НАТО та ЄС та метою припинення конфлікту на Донбасі. Порівняно...

Центр екстреної медичної допомоги у Чернівцях розповсюджує політичну рекламу

Досить часто напередодні виборів або під час агітаційної політичної кампанії кандидати використовують у цілях популяризації себе чи своєї партії сторонні ресурси. Не...